2011. augusztus 24., szerda





Sziasztok! Ezt a díjjat az én legkedvesebb barátnőmtől Líviától kaptam az elsőő díjjam! Nagyon-nagyon szépen köszönöm! De!... Én nem nagyon ismerek senkit akinek tovább tudnám adni ezért még a tovább adással szeretnék egy kicsikét várni, mert maximum egy hölgynek tudnám ezt továbbítani Dorkának aki írt már az én blogomra. a blogja http://revengenlove.blogspot.com/.
Mégegyszer nagyon köszönöm és nagyon-nagyon hálás vagyok érte!


Szabályok:
1. Tedd ki a képet a blogodra!
2. Köszönd meg annak, akitől a díjat kaptad!
3. Írj le 6 dolgot magadról!
4. Küld tovább 5 blog írónak! (a linket ne felejtsd el)
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy meglepi várja őket!


6 dolog rólam:
1.
 Nagyon szeretem a természetet és az állatokat.
2. Imádok olvasni,írni,zenéthallgatni.
3. Kedvenc könyveim,történeteim a romantikus, és misztikusak
4. Van egy cicám Yoda, és egy keverék kutyám Ricsi :)
5. Sok zenefajtát kedvelek de a nagyon rockot és a nagyon operát nem igazán.
6. Színésznő szeretnék lenni majd ha felnött leszek, de nagyon érdekel a tánc is 3évig társas táncoltam, a fényképezés is és sok más... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése